Schema

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag
06:00 De morgonpigga 45 min Bara Du 45 min Meditation & yoga 45 min De morgonpigga 45 min
08:00 Bara Du 60 min
16:30 KB-yoga 60-75 min
18:00 KB-core
60 min
Balanserande & grundande yogaklass 60 min  Bara män
45 min
KB-core
60 min
  Bara du – Här använder vi bara kroppen när vi tränar. Det kan vara rörlighet, yoga eller konditionsträning och styrka. Den gemensamma nämnaren är kroppen. Bara Män – Som namnet säger är det ett för pass män där vi med yogans hjälp får en rörligare och smidigare kropp och en stund för sinnet att stilla.  Klassen passar både för nybörjare och mer vana yogis. Balanserande & grundande yogaklass – en klass där du landar i kroppen genom klassiska, enkla yoga positioner. Genom andetaget ökar du ditt fokus samtidigt som sinnet får möjlighet att stilla. Klassen passar för både nybörjare och mer vana yogis och yoginis. De morgonpigga – du startar dagen med ett 45 minuters pass med fokus på funktionell träning och ofta med kettlebells. KB-core – Med kettlebells kommer också mycket core. Här tränar du hela kroppen med hjälp av kettlebells. KB-yoga – Kettlebells och yoga har mer gemensamt än man kan tro. Här tränar vi kroppen med kettlebells men använder också samma övningar i yogapositioner;  på så vis får styrka och rörlighet i en och samma klass. Meditation & yoga – klassen inleds med en kortare meditation och därefter mjuka, energigivande yogarörelser. Bästa sättet att starta dagen på!för